Ar jums kada nors kilo mintis, ar yra puslapis ar biblioteka, kurioje galėtumėte rasti visus „Facebook“ vykdomus skelbimus?
Apie tai yra „Facebook Ad Library“
Taigi, kaip ji veikia?
„Facebook“ reklamos skelbimų biblioteka yra archyvas, kuriame galite rasti visus skelbimus, paskelbtus visose „Facebook“ platformose, įskaitant „Instagram“.
Ši biblioteka apima visus skelbimus „Facebook“ platformose, nepaisant to, ar jie aktyvūs, ar ne, ir yra saugomi septynerius metus.
Ar žinote, ką tai reiškia?
Galite pasiekti visus didelių, mažų ir vidutinių prekių ženklų skelbimus, kad galėtumėte juos palyginti ar rasti įkvėpimo.
Kodėl „Facebook“ nusprendė sukurti šią biblioteką?
„Facebook“ šią biblioteką įdiegė kaip išteklius, skirtą skaidrumui reklamos turiniu, pateikiant vartotojams visą informaciją apie skelbimus, kurią jie ras platformoje.
Tai taip pat yra būdas išvengti kišimosi į rinkimus, nes jūs rasite informaciją apie socialinius klausimus, rinkimus ar politiką, įskaitant išlaidas, pasiekimą ir finansavimo subjektus.
Norėdami geriau suprasti šią biblioteką, sudarėme sąrašą kai kurių jos funkcijų.
„Facebook Ad Library“: funkcijos
Ar kiekvienas gali matyti biblioteką? Kiek laiko trunka, kol pasirodys skelbimai, kuriuos ieškote?
Šios bibliotekos funkcijos padės jums išspręsti šiuos klausimus:
Ji prieinama visiems vartotojams
Kiekvienas, norintis gauti informacijos apie „Facebook“ skelbimus, gali tai padaryti, net nesijungęs prie socialinio tinklo.
Tačiau, jei skelbimuose yra alkoholinių gėrimų turinys ar lošimų lošimas, informacija bus prieinama tik tiems, kurie prisijungę prie „Facebook“. Taip pat nepilnamečiai jos nematys.
Ji leidžia vartotojams ieškoti bet kokio skelbimo
Per bibliotekos paieškos sistemą vartotojai gali ieškoti skelbimų pagal raktažodžius, pavadinimą ar „Facebook“ puslapį.
Rezultatuose bus rodomi bet kokio tipo skelbimai (įrašai, vaizdo įrašai, „Instagram“ turinys), kuriuose yra ieškomas terminas, taip pat ieškomojo fanų puslapio skelbimai.
Taip pat, skelbimai, kurie nėra susiję su socialiniais klausimais, rinkimais ar politika, bus randami tik apsilankius puslapyje „Skelbimų biblioteka“, o ne naudojantis paieškos varikliu.
Ji siūlo gausybę informacijos apie skelbimus
Iš paieškos variklio galite rasti bet kokio tipo reklamą „Facebook“ programose, įskaitant „Instagram“, ir ar jūs matėte reklamos kūrybinę dalį.
Reklama bibliotekoje bus rodoma per 24 valandas po to, kai ji gaus pirmąją įspūdžių. Taip pat bus rodomos pakeitimai ar atnaujinimai, padaryti reklamoje.
Jūs jau žinote, kas yra „Facebook“ skelbimų biblioteka ir jos funkcijos. Tačiau kaip veikia ši paieška? Kokie yra skirtingi būdai rasti šiuos skelbimus?
Kaip rasti reklamos skelbimus „Facebook“ skelbimų bibliotekoje
Jei norite ieškoti „Facebook“ skelbimų ir visos su tuo susijusios informacijos, kurią galite rasti šioje bibliotekoje, turite tris būdus tai padaryti.
Bendra paieška
Tai pirmas pasirinkimas, kurį rasite ieškodami skelbimų.
Naudojantis šiuo paieškos įrankiu, galėsite ieškoti skelbimų naudodami raktažodžius ar reklamuotojo pavadinimą. Taigi, jei norite surasti „Nike“ vykdomą skelbimą, kai pridedate šio prekės ženklo pavadinimą, paieškos rekomendacijos atsiras „Facebook“ puslapyje ir jo kampanijose.
Paieškos metu galite filtruoti pagal įvairias parinktis, tokias kaip šalis, regionas, ar jie aktyvūs ar neaktyvūs, platforma ar pasiekimas.
Ataskaita
Ta pačia nuoroda galite paspausti parinktį „Ataskaita“. Čia galite tyrinėti, filtruoti ir atsisiųsti duomenis apie socialinius klausimus, rinkimus ir politiką susijusius skelbimus.
Galėsite patikrinti kiekvieno reklamuotojo išlaidas pagal geografinę padėtį. Taigi, tai rodo „Facebook“ pastangas didinti skaidrumą reklamoje.
Jei dar nesate išbandę „Facebook“ skelbimų bibliotekos, būtinai pabandykite ir gaukite naudingų duomenų apie savo konkurentus ar kitus prekių ženklus, kurie jus įkvepia.